Elton John: Never Too Late
Elton John ser tilbake på livet og de tidlige glansårene i sin 50-årige karriere i denne emosjonelle dokumentaren. Elton John forbereder seg på sin siste konsert i USA på Dodger Stadium, og tar oss med tilbake til en tid full av motgang, misbruk og avhengighet, og hans kamp for å overvinne dette og bli til det ikonet han er i dag.
Elton John ser tilbake på livet og de tidlige årene i sin fantastiske karriere samtidig som han forbereder seg til sin siste konsert i USA. Han sier farvel til fansen gjennom en historisk avslutning, og mimrer tilbake til den spede begynnelsen som en strevende musiker som måtte overvinne motgang, mishandling og misbruk for å bli det ikonet han er i dag. Denne intime, emosjonelle historien inneholder alle hans største hits, mindre kjente skatter fra 70-tallet, samt usett materiale fra Eltons personlige arkiv. Du får plass på første rad til musikkhistorie: Eltons banebrytende fremføring på Troubadour Club i 1970, hvordan "Tiny Dancer" ble til, samt hans liveopptreden med John Lennon - Lennons siste liveopptreden. Dette er et portrett av en av de mest hyllede personene gjennom pophistorien, og et unikt vindu inn i hans enestående fremgang, nære undergang og enorme suksess. Dokumentaren gir deg eksklusiv tilgang bak kulissene til Eltons sceneopptreden samt innspillinger gjennom hans karriere på en måte du aldri har sett tidligere.