Art Contest - La Seconde Guerre Mondiale
Med bare 45 minutter på klokken står fire kunstnere overfor utfordringen med å skape et kunstverk inspirert av andre verdenskrig. I denne offentlige konkurransen må de oversette et øyeblikk fra historien til et kraftfullt visuelt uttrykk, i et kappløp mot tiden for å fange essensen.