Skissebok
Skissebok tar oss med på prosessen og inn i livene til de beste animatørene og skaperne hos Disney. Hver episode fokuserer på én artist som lærer oss å tegne en kjent figur fra en film fra Walt Disney Animation Studios. Samtidig får vi høre historien om hvordan artisten fant sin vei til Disney og karakteren de tegner.
Skissebok er en personlig og lærerik dokumentarserie som gir et innblikk i skapelsesprosessen og livene til dyktige kunstnere og animatører. Hver episode fokuserer på én kunstner, og hvordan han eller hun gir liv til en kjent figur fra Walt Disney Animation Studios. Samtidig som vi lærer å tegne figuren, får vi også høre historien om hvordan kunstneren fant sin vei til Disney og karakteren de tegner. Denne utrolige serien, fra skaperne av Chef's Table, gir oss en bedre forståelse av hvordan de mest kjente karakterene kom til live på skjermen, samtidig som vi blir kjent med menneskene rundt dem på veien.