Du bist nicht allein
Møbeltapetsereren Hans Moll og kona hans, TV-programlederen fru Wellinek og ektemannen hennes, samt den tysk-russiske Jewgenia har alt man trenger for å leve: mat, drikke og et sted å bo. Det eneste de mangler, er arbeid.