Beinahe
Oskar tar T-banen hver dag. Men én morgen endrer et blikk til siden alt. Idet han og Katharina utveksler keitete blikk over de følgende ukene, bygger Oskar opp motet til å gjøre sin romantiske tilnærming, og etter et ydmykende uhell tar han i bruk evnene sine innen blomsterdekorasjon for å gjøre det siste trekket sitt.