Verdens dødeligste slanger
De fleste tenker på slanger som farlige, og det er et nyttig instinkt. I denne serien rangeres slangene i Amerika, Afrika og Stillehavsområdet. Hvilken slange er farligst? Hva er sjansen for å overleve? Vi vurderer dem og gir deg svaret.