Brudgom i nød
Susan og Sharon er tvillinger som ble skilt ved fødselen. De vet ikke om hverandre før en tilfeldighet gjør at de drar på samme sommerleir, der de bytter plass i håp om å få foreldrene sammen igjen.
Hayley Mills lyser opp skjermen i Disneys Brudgom i nød. Mills spiller Susan og Sharon, eneggede tvillinger som ble skilt ved fødselen. Tvillingene vet ikke om hverandre før en tilfeldighet gjør at de drar på samme sommerleir. De innser hvem de er og planlegger en liten overraskelse selv: De bytter plass med håp om å få sine skilte foreldre sammen igjen.