Giants and the Morning After
I den mytiske svenske bygda Ydre, hvor kjemper en gang vandret, hilser den idealistiske ordføreren hver nyfødt velkommen. Med humor og varme veves skapelsesmyter inn i hverdagen. En film som utforsker fellesskap, ansvar og de små øyeblikkene som binder generasjoner sammen på dette lille, magiske stedet.