Lars and the Baron
I Sverige på 1800-tallet tvinges Lars Erikson til å bo i en hule og livnære seg som jeger, noe som vekker en lokal barons vrede. En bitter konflikt oppstår mellom de to, og når en rik grevinne inviterer dem til sitt årlige jaktselskap, tvinges de inn i en skjør våpenhvile.