Sea Lions of the Galapagos
I hjertet av Stillehavet ligger en øygruppe som huser en unik samling strandede arter som ikke finnes noe annet sted i verden. Med Brendan Fraser som forteller tar Disneynatures "Sea Lions of the Galapagos" et dykk i havet sammen med Leo, en sjøløveunge som må gjennom livets skole. Leo må forlate morens koloni for å finne sitt eget hjem.
I hjertet av Stillehavet ligger en magisk øygruppe som huser en unik samling strandede skapninger som ikke finnes noe annet sted i verden. Med Brendan Fraser som forteller tar Disneynatures "Sea Lions of the Galapagos" et dykk i havet sammen med Leo, en kjekk sjøløveunge som ledes gjennom livets skole av moren sin Luna. Leo må forlate morens koloni for å finne sitt eget hjem – sjøløvehanner må kjempe om de beste stedene, og bare de sterkeste kan bli strandkonger. Leos store reise byr på mange utfordringer og møter med en rekke dyr, fra haviguaner og snoker til gulfinnetun og gigantiske galapagoshaier. Regissert av Hugh Wilson, medregissert av Keith Scholey og produsert av Scholey, Wilson og Roy Conli.