Den begrensede spenningsthrillerserien, Class of ’09 følger et årskull med FBI-agenter, iscenesatt på tre distinkte punkter i tiden, som må takle enorme endringer når det amerikanske rettsvesenet blir endret av kunstig intelligens. Serien, som strekker seg over flere tiår og fortelles over sammenvevede tidslinjer, undersøker karakteren i rettsvesen, menneskelighet og valgene vi tar som til slutt definerer livene våre og arven vi etterlater oss. Stjerner i serien er Tayo, én av de mest uortodokse agentene som noensinne har jobbet for byrået, og Poet, én av de mest vellykkede undercover-agentene gjennom tidene.