Hvert år flyr DJ-er som Felix Jaehn og Alle Farben flere mil enn enkelte flypiloter, og erobrer de internasjonale hitlistene ved hjelp av sine bærbare datamaskiner. De produserer hitlåter, og har gjort den tyske Deep House-stilen populær i Australia, Japan og USA. Bli med Felix Jaehn, Alle Farben og Trance-pioner Paul van Dyk på en verdensturné.