King Bansah and His Daughter
Fra Ludwigshafen, Tyskland, regjerer bilmekanikeren og den ghanesiske kongen Céphas Bansah over 200 000 mennesker. Datteren hans, Katharina, er grafisk designer og opplever diskriminering. Hun konfronterer farens assimileringssynspunkter med sitt ønske om selverkjennelse. De reiser til Ghana, der Katharina søker å gjenopprette kontakten med sin arv for å avgjøre sin egen fremtid.