En Shopoholikers bekjennelser
Gjør deg klar til å forelske deg i Becky Bloomwood (Isla Fisher) i denne styrtmorsomme romantiske komedien. Becky ønsker seg jobb i et moteblad. Hun får stiletthælen i døren når hun får skrive en spalte om personlig økonomi i søsterbladet. Spalten blir en stor suksess, og hun faller pladask for sin overarbeidede, men kjekke sjef (Hugh Dancy). Men Becky har en hemmelighet som kan ødelegge alt.