The Best Exotic Marigold Hotel
Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith og Tom Wilkinson spiller i denne fargerike komedien om britiske pensjonister som flytter til et pensjonisthjem i India, der de finner igjen livsgleden.
The Best Exotic Marigold Hotel følger en gruppe britiske pensjonister som bestemmer seg for å pensjonere seg i billigere og tilsynelatende eksotiske India. De fristes av annonser for det nyoppussete Hotell Marigold, og med håp om et behagelig liv ankommer de hotellet som har sett bedre dager. Selv om de nye omgivelsene er mindre luksuriøse enn forventet, blir de for alltid forvandlet av opplevelsen og oppdager at livet og kjærligheten kan begynne på nytt når du gir slipp på fortiden.