Dirty Talk: When Daytime Talk Shows Ruled TV
Hør åpenhjertige og aldri før fortalte historier fra programlederne, produsentene og innsiderne som definerte talkshow-verdenen. Eksperter analyserer hvorfor millioner fulgte med, og hvorfor gjestene var villige til å dele alt på riksdekkende TV. «Dirty Talk» kartlegger utviklingen av dagtidsformatet, fra påvirkningen fra såpeoperaer og gameshow til den knallharde kampen om seertallene.
Hør åpenhjertige historier fra programlederne, produsentene og innsiderne som skapte talkshow-verdenen. Eksperter forklarer hvorfor millioner så på, og hvorfor gjestene delte alt uten filter på riksdekkende TV. «Dirty Talk» følger utviklingen av dagtidsformatet, fra såpeoperaer og gameshow til den knallharde kampen om seertallene, og byr på nye historier fra sjangerens arkitekter og ikoner.