Edge of Space
I 1961, midt i det intense romkappløpet mellom USA og Sovjetunionen, blir en ambisiøs pilot fra USAF rekruttert av NASA. Han får oppdraget med å fly X-15, et rakettdrevet fly på en livsfarlig ferd som kan forandre romfartens historie. Inspirert av virkelige hendelser.