Under the Bridge
"Under the Bridge" er basert på den anerkjente forfatteren Rebecca Godfreys bok om den sanne historien fra 1997 om fjorten år gamle Reena Virk (Vritia Gupta), som dro for å treffe venner på en fest og aldri kom hjem. Gjennom øynene til Godfrey (Riley Keough) og en lokal politibetjent (Lily Gladstone), tar serien oss inn i den skjulte verdenen til de unge jentene anklaget for mordet – og avslører skremmende sannheter om den usannsynlige morderen.