Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
Skandalen på sosiale medier fengslet nasjonen og endte med rettssak. Den britiske kjendisen Coleen Rooneys private Instagram-innlegg om henne og familien ble solgt til en avis bak hennes rygg, men Coleen er villig til å gå langt for å finne tysteren.