Stephen Hawkings kloke hoder
Professor Stephen Hawking avslører vårt virkelige potensial i et nytt vitenskapsprogram som utfordrer frivillige og seere til å tenke som fortidens største genier og svare på noen av menneskehetens vanskeligste og mest varige spørsmål. Ved å bruke eksperimenter i stor skala og utrolige stunt følger vi de frivillige når de skal hanskes med molekylærbiologi, astrofysikk og til og med kvantemekanikk.