Teknologiens evolusjon
Teknologiens evolusjon feirer historien om hvordan mennesket ble moderne i en reise gjennom tid som utforsker historien for å finne de viktigste «opprinnelsesøyeblikkene» som var drivkraften bak evolusjonen vår. Fremtidstenkeren Jason Silva guider oss gjennom oppdagelsen av disse nøkkelutviklingene som ild, medisin, krig, penger og kommunikasjon som fundamentalt og ugjenkallelig formet våre moderne liv.