One Strange Rock
National Geographic, den kjente filmprodusenten Darren Aronofsky og den prisvinnende produsenten Jane Root presenterer en filmisk serie med Will Smith som programleder. One Strange Rock avslører skjebnens lek som har gjort det mulig for liv å kun blomstre på jorden. Det er en ekstraordinær historie satt i perspektiv av de eneste som har forlatt den – astronautene.