Claude Monet à Giverny, la Maison d’Alice
Denne filmen er regissert av oldebarnet til Monet og byr på et intimt portrett av Claude Monets liv i Giverny. Gjennom private bilder og brev utforsker vi hvordan han tok malingen til nye høyder og hvordan han utviklet teknikken sin med serier som Høystakkene, Katedralene og de berømte Vannliljene.