Rules of the Game
Ashbourne har i 900 år spilt en vill fotballkamp med deltakelse av 5000 innbyggere på fastelavn og askeonsdag. Målene er 5 km fra hverandre, og banen går over gater, elver og jorder. Filmen "Rules of the Game" skildrer Dave Harts komiske og hjertevarme søken etter å fordype seg i Ashbournes kultur og delta i spillet som en lokal innbygger.