Inside North Korea's Dynasty
«Inside North Korea's Dynasty» er den ultimate historien om en families makt og forholdet mellom en far, sønn og sønnesønn. Serien gir den mest komplekse og omfattende titten på Kim-dynastiet som noensinne er forsøkt, og avslører hva som foregår bak den formidable familiedynamikken i hjertet av et ekstraordinært land.