Gathering Storm
Et unikt innblikk i verdens kraftigste stormer, sett gjennom øynene til mennesker som jobber på havet i verdens verste orkansoner. Med hundrevis av kameraer på båter, skip og oljeplattformer får vi se, gjennom vitenskapelig innsikt, analyser og satellittbilder utfordringene menneskene stilles overfor og den siste værforskningen.