John and Carolyn: Love, Beauty and Loss
Kjærlighet, ambisjoner og arv kolliderer i det nådeløse rampelyset som preger forholdet mellom John F. Kennedy jr. og Carolyn Bessette, og deres tragiske død på 1990-tallet.