The Greatest Hits
Harriet oppdager at visse sanger fører henne tilbake i tid - bokstavelig talt. Mens hun gjenopplever en tidligere romanse, og samtidig navigerer en ny kjærlighet i nåtiden gjennom musikk og minne, undrer hun: Selv om hun kunne forandre fortiden, burde hun gjøre det?