Mangata
Under et utfordrende tokt til månen blir Alya, en ung astronaut, isolert og opplever et møte som hjelper henne med å overvinne en traumatisk hendelse fra fortiden.
Lille Alya og faren krysser Middelhavet i en båt på jakt etter et trygt hjem. Tragisk nok synker båten. Takket være "månegaten" får redningsmannskapene øye på Alya, den eneste overlevende. Mange år senere ser vi henne igjen som astronaut på et viktig månetokt. Under toktet blir Alya isolert fra basen på grunn av et kommunikasjonsproblem. Det er da hun har et møte som viser henne hvordan "månegaten", som allerede har reddet livet hennes en gang, vil hjelpe henne med å overvinne fortidens traumer.