Når han ikke steller med dyrene ved Sea Life Park på Hawaii, knuser marineveteran Henry Roth (Adam Sandler) turisthjerter på leting etter en ferieromanse. Men når hans skonnert er ute for et uhell, ender han opp på Hukilau Café, hvor han legger merke til den vakre, unge Lucy Whitmore (Drew Barrymore). Neste morgen returnerer han, snakker med henne om vafler og sjøpattedyr, og avtaler en date med henne til frokost neste dag, noe som bryter med hans regel om å date lokale jenter. Men da han ankommer og hentyder til deres tidligere samtale, tror hun at han er en slags frik. Lucy aner ikke hvem han er. Og Henry innser at om han vil vinne hennes kjærlighet, må han begynne på nytt, hver dag, resten av sitt liv.