The Hot Chick
En attraktiv og populær tenåring som er ondsinnet mot andre, havner plutselig i kroppen til en eldre mann, og må finne en måte å komme tilbake til sin egen kropp igjen.
Den morsomme Rob Schneider har vært en gigolo. Han har vært et dyr. Og nå vil en forbannelse gjøre ham til noe han aldri har vært før – en kvinne! Jessica Spencer er den heiteste, mest populære jenta på high school. Men hun får en stor dose virkelighet når hun våkner opp i kroppen til en mann i 30-årene (Schneider), og oppdager fort at å spille på utseende ikke er så enkelt når man er en jente som alltid er nødt til å barbere seg. Hvordan i all verden kan Jessica overbevise vennene sine (Anna Faris, Matthew Lawrence og Eric Christian Olsen) at det virkelig er henne? Og hvordan kan hun bli til en tenåringsjente igjen? The Hot Chick er en vill, sprø og kjønnsforvirrende komedie alle vil like – uansett hvilket kjønn du har.