Doces do Ofício
I "Doces do Ofício" presenterer Francisco Moreira det beste innen bakst, og beviser at det er mulig å lage ulike desserter ved å ta vekk mystikken ved hvor vanskelig de er å lage og presentere. Hver episode har et tema. Du får se nydelige søtsaker, desserter som kombinerer baketeknikker med gode ingredienser, og nytenkende tradisjoner.