Wild Venice
Bak bakteppet av palasser, kirker og kanaler eksisterer et hittil uutforsket univers bebodd av et ekstraordinært menasjeri av skapninger. De finnes overalt, men blir knapt lagt merke til. De lever midt i byen, skjuler seg i dypet og ser ned på byen fra himmelen over det fantastiske dyrelivet i denne flotte byen.