First Date
Tina, en gårdbruker som nylig har blitt enke, vil ikke at datteren hennes skal flytte tilbake til byen og etterlate henne alene. Når Seamus kommer til gården og snakker om en date, bestemmer hun seg for å blande seg drastisk inn.