Disney Gallery / Star Wars: The Book of Boba Fett
"Disney Gallery: The Book of Boba Fett" utforsker historien når den legendariske dusørjegerens vender tilbake til Tatooine sammen med leiesoldaten Fennec Shand. De vil ta tilbake territoriet som en gang ble styrt av Jabba the Hutt. I denne innsiktsfulle nye spesialepisoden avslører besetning og crew opptak som aldri før har blitt sett, banebrytende teknologi og de fysiske effektene som vekket alt til live.