The Kingdom
I 2024 jakter Kansas City Chiefs historisk seier: tre Super Bowl-titler på rad. Denne serien i seks deler følger lagets dramatiske ferd, klubbens arv og de uforglemmelige personlighetene som skapte et ekte fotballdynasti.