Spirit of the Ball
Initiativet "Spirit of Football" drar fra London til verdscupen i Russland, og bruker en fotball for å knytte mennesker og kulturer sammen. Gjennom møter i kriserammede land som Kosovo og Tyrkia, fremmer de samhold og bekjemper rasisme. Reisen deres symboliserer håp om en fremtid med gjensidig forståelse og fargerike samfunn.