More Life - Decoding the Secret of Aging
Kan vi leve til vi er 150 og fortsatt være friske? Forskere kjemper ikke lenger bare mot aldersrelaterte sykdommer – de tar tak i selve aldringsprosessen. Denne filmen analyserer hemmelighetene bak et langt liv og utforsker nye grenser innen vitenskapen som kan la oss å bli gamle uten å bli skrøpelige.