Underdogs
Ryan Reynolds slår et slag for antiheltene i dyreriket, fra patetiske dyr med superkrefter til naturens mest geniale svindlere. Ryan avdekker mange av moder jords merkelige og herlige raringer. Underlige paringsritualer og sjokkerende håndtering av foreldrerollen, som involverer å være den ekleste av alle, gjør det veldig tydelig at raringene er de virkelige heltene i livets store saga.