Wings of Life
Et innblikk i utrolige og truede skapninger som en tredjedel av verdens matforsyninger avhenger av.
Denne dokumentaren, med stemme fra Meryl Streep, er et innblikk i verdenen til sommerfugler, kolibrier, bier, flaggermus og blomster, og det er en feiring av livet. En tredjedel av verdens matforsyninger avhenger av disse skapningene. Regissør er kritikerroste Louie Schwartzberg, og det er brukt høyhastighetsteknikker på kloss hold for å vise vår planets ukjente helter med spektakulær detaljrikdom.