Medalist
Den frustrerte kunstløperen Tsukasa Akeuraji møter Inori Yuitsuka, ei jente som drømmer om å bli kunstløper. Han blir inspirert av Inoris besettelse og blir hennes trener. Inoris talent blomstrer, og Tsukasa blir en god mentor. Sammen jobber de mot å gjøre henne til en storslått medaljevinner!