A Dozen Summers
Har du noen gang vært 12? Bli med inn i verdenen til Maisie og Daisy McCormack, tvillingsøstre som har tatt kontroll over en barnefilm. De er her for å fortelle sin egen historie – eller kanskje en om et spøkelse som spiser lærere! Forvent særpreget humor og en fortelling utenom det vanlige.