Little Fires Everywhere
"Little Fires Everywhere" er basert på Celeste Ngs bestselger og følger de sammenflettede skjebnene til den attraktive Richardson-familien og en gåtefull mor og datter som setter livene på hodet. Historien ser på meningen med hemmeligheter, kunstens og identitetens natur, morsinnstinkt, og troen på at man kan unngå katastrofen ved å følge reglene.