Vous N'aurez Pas Ma Haine
Antoine mistet sin kone i Bataclan-angrepet i Paris. I et Facebook-innlegg forklarer han hvordan han motstår hatet: han motsetter seg terroristenes hat ved å gi all kjærlighet til sin tre år gamle sønn. Det ser ut til at han mister forfestet i sorgen.