Er god helse virkelig livets største gevinst? Denne dokumentaren utfordrer tanken og spør om vi virkelig har fullt ansvar for vårt velvære. Den ser på om det å ofre helsen kan være en reise mot modenhet – ikke et nederlag, men en dyp test av hvem vi er og hva vi verdsetter.