Meltdown: In the Shadow of Nepal’s Lost Glaciers
Global oppvarming truer nå et av verdens vakreste og mest avsidesliggende områder. Filmen følger en FN-ekspedisjon for å se på isbresmeltingen som danner digre innsjøer bak morenedemninger i Nepal.