Musikken deres er uforglemmelig. Navnet deres er legendarisk. Fordyp deg i en reise gjennom livene til Robert og Richard Sherman, den utrolige profilerte sangforfatter-duoen. Mens sangene, "A Spoonful Of Sugar" og "I Want To Be Like You", for å nevne noen, stod for familieunderholdning og lykkelige slutter, var ikke livene deres like harmoniske. Se hvordan Walt Disney brakte dem sammen. Inneholder tobakkskildringer.