Iberia: A Land of Passions
Spania er kjent som et av verdens mest lidenskapelige land, og dyrelivet er intet unntak. Denne filmen avslører de dramatiske livene til iberiske dyr, som deltar i blodige kamper om partnere og gjør ultimate ofre for å beskytte ungene sine i et land definert av lidenskap.