Julerampen
Rampete Andy setter sammen et toppteam av medlemmer av slemmelisten for å få til et innviklet innbrudd på Nordpolen for å få presangene de føler at de fortjener.
Den rampete femteklassingen Andy står uten gave fra Julenissen på julemorgenen. Når han innser at han må ha havnet på slemmelisten og føler seg urettferdig baktalt, setter Andy sammen et team med åtte andre medlemmer av slemmelisten for å hjelpe ham med å utføre et innviklet innbrudd i Julenissens landsby på Nordpolen for å få presangene de føler at de fortjener.