Dokumentarer, Biografi
Da Edgar Degas døde i 1917, ble dusinvis av Édouard Manets verker fra hans private samling funnet, og kunstverdenen ble sjokkert. Denne filmen avdekker det hemmelige og komplekse vennskapet mellom to impresjonistiske mestere som var både rivaler og venner.